Mobil apps til iOS og Android

Går du med tankerne om at lave din egen App, så kan jeg hjælpe dig.

Tag mig gerne med på råd tidligt i processen, så jeg kan hjælpe dig med at fortælle dig hvad der kan lade sig gøre, og hvad du skal tænke over igen.

I tidens løb, har jeg været involveret i app projekter der både skaber produktivitet, brander, eller bare en sjov gimmick.

Let dine arbejdsgange

Lad mig tage dig i hånden, og lette nogle arbejds gange.

Hvis du kan spare tid og gøre nogle ting lettere, vil du både kunne mærke det økonomisk, og måske også ved at få mere glade medarbejdere.

Hvis vi kan tage nogle af de arbejdsgange i gentager, eller som I har en besværlig indgang til, kan I bruge tiden på noget bedre.

Det kunne være at I manglede en app til at registrere jeres kørsel, og at den blev integreret med jeres CRM system, så sælgerne let kunne plotte en kundens adresse ind.

Samtidig kan økonomi afdelingen hver måned få en oversigt over kørsel fra hver medarbejder, uden at skulle bøvle med excel ark, og at påminde folk om det.

none

Gør opmærksom på dig selv, og få dine brugere til at komme igen

Vil du gerne sætte dig selv i fokus, og gøre opmærksom på dig selv overfor dine kunder ?

Så skal vi ind og ramme nogle helt andre ting, vi skal have folk til at syntes din app er interessant nok til ta de vil have den på deres telefon, og vi skal have folk til at åbne den flere gange.

Som butik, vil du måske gerne have man kan se et Katalog, oversigt over butikker, og åbningstider, men det er kun dine mest trofaste brugere der syntes det er interessant, for resten af din målgrupper skal vi gøre lidt ekstra.

Genaktiver med en push besked

Hvis vi implementerer en push besked, kan vi fortælle når der sker noget nyt, det kan også være at vi indbygger en konkurrence i din app, eller en side med kuponer til specielle tilbud.

Med disse ting kan vi få folk til at åbne din app igen, når du påminder dem med en push besked.

Hvis du giver folk mere end de regner med, er der også en større chance for at det er netop din app de beholder.

Hvis du skal brande dig selv, skal vi sørge for at skabe en langsigtet strategi, hvor du husker appen i din øvrige markedsføring, til gengæld får du en mulighed for at lave direkte markedsføring gennem push beskeder, lige ned i folks lommer.

Dette bør du tænke på

  • Hvorfor skal folk hente din app
  • Hvad kan få dem til at åbne din app igen og igen
  • Giver den dine brugere værdi
  • Kan du give dem mere end de forventer